Octagon toer 2009
  • Avatar gebruiker
    Janmgf
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 431
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 5:28 pm
    WoonplaatsCOLON Tilburg NL

    door Janmgf » za dec 27, 2008 11:20 pm

    Moet je lid zijn van de MG Car Club Holland (of een andere club) om in te mogen schrijven? Of kan je als forumlid van MGF.be ook meedoen?
    MGF 1.8i Mk II, BRG, Cream/Walnut leer, Bright Grille Kit, Bootrack, LLW kit, bj.2000
    Mijn andere auto's zijn een Oldsmobile 88 Dynamic Holiday Coupe uit 1958 en een Peugeot 3008 Allure Aut.
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » za dec 27, 2008 11:39 pm

    je dient inderdaad lid te zijn van een officiële MG CarClub. Maakt niet uit of het de engelse, belgische, nederlandse of duitse MGCC is.

    Maar je bent zo lid geworden hoor ;)

    en je krijgt elke maand het clubblad in huis. :)

    http://www.mgcarclub.nl
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » zo dec 28, 2008 1:28 am

    Remieme schreefColonheb de boel nog eens goed bekeken en gezien de geringe belangstelling tot nu toe, zullen wij een startlocatie dichter bij huis kiezen.


    De belangstelling hier is helaas gering. Wij starten in ieder geval in Helvoirt met nog een MGF rijdersduo van hier (die niet op de lijst zijn vermeld). We hebben het hotel al geboekt en zullen daarom niet veranderen van startlocatie.
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » zo dec 28, 2008 11:07 am

    In overleg met de organisatie zullen wij vanuit Leopoldsburg vertrekken.

    Samen met een groep Engelsen en een 8 tal wagens met mensen van "Down Under" hebben we een internationaal konvooi wat in groepjes de tweedaagse gaat rijden.
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Fredje
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 178
    GeregistreerdCOLON za maart 18, 2006 8:15 pm
    WoonplaatsCOLON Heinkenszand

    door Fredje » do jan 01, 2009 11:34 am

    Net ingeschreven voor Ulicoten
    Platinum F, 75th Anniversary Limited Edition

    mods:B&G water level kit, 52 mm TTB,witte knipperlichten,glazen windscherm,lowering pins, seat lowering springs
    To Do: pu bushes
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » do jan 01, 2009 3:01 pm

    ingeschreven voor Leopoldsburg
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • SundayOnline
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 517
    GeregistreerdCOLON za dec 29, 2007 9:59 pm
    WoonplaatsCOLON Heense Molen, NB, NL
    CONTACTCOLON

    door SundayOnline » do jan 01, 2009 6:36 pm

    Heb mij zojuist ook ingeschreven voor Ulicoten :wink:

    Het is trouwens voor niet leden van MCCH €100 om te kunnen deelnemen aan het evenement....
  • Geerjan
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 54
    GeregistreerdCOLON ma okt 29, 2007 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON Oegstgeest

    door Geerjan » do jan 01, 2009 8:32 pm

    Ook ingeschreven voor Ulicoten + overnachting in Tienray.
    MG TF 80th Anniversary LE nr 622, K&N 57i, MS Daytona, alu dashrings, alu clockrings, alu speakerrings, alu heaterdials, alu seat belt trim.
    Low Water Level sensor (aangesloten op ECM)
    vervangen door Triumph TR6 1970, Royal Blue.
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » do jan 01, 2009 9:46 pm

    ook hier Ulicoten. Maar goed dat ik niet meer in Helvoirts wilde starten, want daar was ik te laat voor :shock:

    ook Ulicoten gaat rap.

    Overnachting in Tienray geboekt en bevestigd.
  • Fredje
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 178
    GeregistreerdCOLON za maart 18, 2006 8:15 pm
    WoonplaatsCOLON Heinkenszand

    door Fredje » do jan 01, 2009 11:13 pm

    Ook tienray geboekt en bevestigd.
    Platinum F, 75th Anniversary Limited Edition

    mods:B&G water level kit, 52 mm TTB,witte knipperlichten,glazen windscherm,lowering pins, seat lowering springs
    To Do: pu bushes
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » di jan 06, 2009 10:28 pm

    Even wat aanvullende informatie:

    Octagon Tour 23 en 24 mei 2009.
    De Octagon Tour is en blijft de Octagon Tour; ook in 2009. Voor deze Octagon Tour gaan we, na twee jaren het Noorden te hebben verkend, naar het zuidoosten van ons land. We doen ditmaal ook België aan. Een erg gevarieerd landschap met typisch zuidelijke stempellocaties.

    Wat is de Octagon Tour?
    Voor de leden die de Octagon Tour nog niet kennen volgt hier een korte beschrijving. De Octagon tour is een tweedaagse toertocht voor MG’s door Nederland. Je rijdt de routes, tegen de klok in, aan de hand van een duidelijk routeboek. Tijdens de twee dagen doe je acht stempelposten aan. Hier haal je een stempel. In twee dagen heb je alle acht stempels verzameld. De laatste stempelpost is tevens de locatie waar je een dag eerder gestart bent. Heb je de achtstempels verzameld, dan ontvang je herinneringsplaquette. De overnachting regel je zelf bij de vierde stempellocatie. Dus als je in Horst (L) start haal je de stempel en in Ulicoten en zoek je daar een overnachtingsmogelijkheid enz.

    De Octagon Tour is geen rally. Het is een toertocht aan de hand van duidelijke aanwijzingen in een makkelijk hanteerbaar tourboek. De route gaat door mooie binnenwegen en rustieke dorpjes. Drukke steden en autowegen worden zoveel als mogelijk vermeden. Het is qua tijd goed te doen, mits je vroeg vertrekt en geen lange stops maakt. Dat de Octagon Tour al vele jaren het beste bezochte MG evenement van Europa is blijkt elk jaar weer uit het groot aantal deelnemers. De organisatie stelt een maximum van 500 MG of wel 1000 deelnemers.

    De route:
    Dit jaar gaan we naar het Zuidoosten van ons land en er zijn ook twee stempelposten in België. De start- en stempellocatie voor 2009 zijn:

    De inschrijving
    De inschrijvingsprocedure start per 1 januari 2009. Op onze website www.mgcarclub.nl tref je een link aan naar het inschrijfformulier. Als een startplaats het maximaal aantal deelnemers heeft bereikt wordt dat zichtbaar en kan je niet meer inschrijven op die locatie. Uitwijken naar een andere startlocatie is dan raadzaam. In vergelijk met de voorgaande jaren krijg je direct een bevestiging van de inschrijving. Na betaling van het inschrijfgeld van € 50,- ben je formeel ingeschreven. (ABNAMRO 54.11.16.444 t.a.v. MG Car Club, met vermelding van de naam van de deelnemer) Je hoeft niet te wachten tot je de deelnemersbrief ontvangt in april, maar je kan de overnachting van 23 op 24 mei direct gaan regelen.

    Locaties:
    Om de deelnemers van dienst te zijn tref je onderstaande de startlocaties en tevens een hotel (suggestie) aan in de directe omgeving. Natuurlijk zijn er ook andere hotels in de omgeving. De deelnemers zijn vrij om een overnachting te kiezen.

    ’t Mun
    Molenstraat 10
    6629 KJ Appeltern

    SancheZ
    Nieuwkuijkseweg 28
    5268 LG Helvoirt

    De Kluis
    Dorpsstraat 32a
    5113 Te Ulicoten

    Parochiaal Centrum
    Fonteintjesstraat 21
    3582 Koersel-Beringen (België)

    Taverne Molenveld
    Molenveld 100
    3650 Dilsen Stokkem (België)

    Boshotel Vlodrop
    Boslaan 1
    6063 NN Vlodrop

    Parkhotel Horst
    Tienrayseweg 2
    5961 NL Horst

    Hotel Sionshof
    Nijmeegsebaan 3
    6564 CC Heilig Landstichting


    Namens de organisatie:

    Daan Peters
    Nico Tuk
    Marcel Groot
    Voor informatie:
    Na 19.00 uur 077-3987150 of octagontour@mgcarclub.nl
    Contactpersoon Marcel Groot
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • SundayOnline
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 517
    GeregistreerdCOLON za dec 29, 2007 9:59 pm
    WoonplaatsCOLON Heense Molen, NB, NL
    CONTACTCOLON

    door SundayOnline » di jan 20, 2009 7:23 pm

    Hotel is gereserveerd en geld is over gemaakt aan MCCH :lol: :lol:
  • Avatar gebruiker
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277
    GeregistreerdCOLON di feb 06, 2007 11:46 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen-op-Zoom

    door em-gee-efke » wo jan 21, 2009 5:57 pm

    SundayOnline schreefColonHotel is gereserveerd en geld is over gemaakt aan MCCH :lol: :lol:



    :thumbsup:
    Kijken er al helemaal naar uit!!!
  • Avatar gebruiker
    Janmgf
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 431
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 5:28 pm
    WoonplaatsCOLON Tilburg NL

    door Janmgf » zo feb 01, 2009 5:00 pm

    Kasper schreefColoningeschreven voor Leopoldsburg


    hoi Kasper,
    Wij hebben elkaar afgelopen vrijdag ontmoet in Klein Speyck.
    Wij starten ook in Leopoldsburg, maar we komen uit Tilburg.
    Het lijkt me leuk om gezamenlijk met anderen te rijden. Ook al omdat de combinatie van ik rijden en mijn vrouw kaartlezen (of andersom) niet zo'n succes is.
    We rijden liever achter de meute aan en genieten van het uitzicht.
    Kunnen we contact houden over jullie starttijd? Dan houden we daar rekening mee.
    MGF 1.8i Mk II, BRG, Cream/Walnut leer, Bright Grille Kit, Bootrack, LLW kit, bj.2000
    Mijn andere auto's zijn een Oldsmobile 88 Dynamic Holiday Coupe uit 1958 en een Peugeot 3008 Allure Aut.
  • .:bert:.
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 611
    GeregistreerdCOLON wo maart 14, 2007 8:42 pm
    WoonplaatsCOLON Halen

    door .:bert:. » zo feb 01, 2009 6:21 pm

    Is dit effectief 600km rijden, of eerder 600km aanschuiven?

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten