





elton schreefColonook een geweldige dag gehad
wederom weer toffe mensen ontmoet waaronder sjel![]()
ook the day before vond ik super
nu kijken naar al die fotos
ook weer een leuke evenement op zich
was het maar al volgend jaar lol
ook een grote dank aan de organisatie vooral doe zo verder

Sjel schreefColonelton schreefColonook een geweldige dag gehad
wederom weer toffe mensen ontmoet waaronder sjel![]()
ook the day before vond ik super
nu kijken naar al die fotos
ook weer een leuke evenement op zich
was het maar al volgend jaar lol
ook een grote dank aan de organisatie vooral doe zo verder
Ik vond het ook erg leuk, en hebben Wendy en jij nog een leuke trouwdag gehad?

MGF schreefColonWij hebben het ook weer heel erg naar ons zin gehad, zoals Bruno zei één van de betere Kempenritten!
Mijn foto's zullen ergens deze week wel in de gallery verschijnen, eerst maar eens MGFest2008 doen.

Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.