

Bruno schreefColonPrima, daardoor kan ik tail spelen omdat ik de rit alleen maak.
Jos en Nathalie komen inderdaad ook, maar komen niet met mij mee, daar ik van de kust afzak (ben daar een week op vakantie dan)




elton schreefColonervoor ?
moet ik altijd men achterruit spiegel in het oog houden dan ?
we zien wel he hij moet anders maar teken geven he


Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.