British Autojumble, Lido in Waalwijk 22 juni
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

door Bruno » wo jun 18, 2008 9:29 pm

Oei, 3 dubbel geboekt, er stond al iets op de agenda, dus t'zal zonder ons zijn.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 8:10 pm
    WoonplaatsCOLON Boekel, Nederland
    CONTACTCOLON

door Demor » do jun 19, 2008 9:58 am

Och, je durft gewoon niet te zingen :wink:
    K&N 57i & Shield|52mm TB|Magnecor|Clear indicators|Foggy's|Trophy splitter|Trophy Mesh|Shocker bushes|Powerflex compl rear kit|New Wood fascia|Wood & Alloy gearknob (ingekort)|MKII Armrest|Walnut leer/groene piping|Chrome kit interieur|badged wieldopjes|Black Hard-Top|Electric Boot Lid Release|3de remlicht|Key/blipper mod|MG-EHBO kit|Windowstoppers|RVS bolts|New paintjob|Boot tidy|Bagage tas open kap.
  • PieterV
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 613
    GeregistreerdCOLON di dec 11, 2007 9:20 pm
    WoonplaatsCOLON Den Dungen NL
    CONTACTCOLON

door PieterV » do jun 19, 2008 11:22 am

Zoals beloofd, ik ben er bij (mijn andere dubbeldate moet maar wachten, kwestie van prioriteiten stellen, Bruno :wink: ).

Is iemand die er ook is in het bezit van de MGF.BE sticker ? Ik zou er graag 1 willen kopen voor op de TF.

Tot zondag !
    MG TF 80th Anniversary, live your dreams !!
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

door ErikB » do jun 19, 2008 11:30 am

PieterV schreefColonIs iemand die er ook is in het bezit van de MGF.BE sticker ? Ik zou er graag 1 willen kopen voor op de TF.

Ik breng er wel eentje voor je mee (hoef je niet kopen hoor..... 'k Heb wel een setje gevaarsdriehoeken dat je mag kopen :wink: )
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • PieterV
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 613
    CONTACTCOLON

door PieterV » do jun 19, 2008 11:49 am

ErikB schreefColonIk breng er wel eentje voor je mee (hoef je niet kopen hoor..... 'k Heb wel een setje gevaarsdriehoeken dat je mag kopen :wink: )

TOPPIE :D ErikB, de gevarendriehoek heb ik nog ongebruikt in de kofferbak liggen, kan ik je helaas niet van af helpen.

Tot zondag, ik verwacht er rond 12.00 / 13.00 te zijn.
    Lesheep
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 282
    GeregistreerdCOLON zo jan 27, 2008 5:54 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam/Nederland

door Lesheep » do jun 19, 2008 12:12 pm

ErikB schreefColon
    PieterV schreefColonIs iemand die er ook is in het bezit van de MGF.BE sticker ? Ik zou er graag 1 willen kopen voor op de TF.

Ik breng er wel eentje voor je mee (hoef je niet kopen hoor..... 'k Heb wel een setje gevaarsdriehoeken dat je mag kopen :wink: )

die wil ik evt wel hebben wat was het ook al weer 20 euro :?:het waren die mg gevarendriehoeken toch
    geen mg meer wel orginel mg tf uitlaat en K&N 57i voor verkoop
    ErikB
    BerichtenCOLON 10759
    CONTACTCOLON

door ErikB » do jun 19, 2008 2:01 pm

Lesheep schreefColon
    ErikB schreefColon

die wil ik evt wel hebben wat was het ook al weer 20 euro :?:het waren die mg gevarendriehoeken toch

I know, maar je staat al een tijdje op het liijstje voor Waalwijk en dan hoeven we geen dure verzending aan te rekenen: 9,00 EUR
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Lesheep
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 282

door Lesheep » do jun 19, 2008 4:48 pm

o oke dan zie ik jullie zondag wel.
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    CONTACTCOLON

door Demor » do jun 19, 2008 7:01 pm

Erik, heb je toevallig ook een setje voor mij over?
    K&N 57i & Shield|52mm TB|Magnecor|Clear indicators|Foggy's|Trophy splitter|Trophy Mesh|Shocker bushes|Powerflex compl rear kit|New Wood fascia|Wood & Alloy gearknob (ingekort)|MKII Armrest|Walnut leer/groene piping|Chrome kit interieur|badged wieldopjes|Black Hard-Top|Electric Boot Lid Release|3de remlicht|Key/blipper mod|MG-EHBO kit|Windowstoppers|RVS bolts|New paintjob|Boot tidy|Bagage tas open kap.
  • PatrickT
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 667
    GeregistreerdCOLON wo okt 20, 2004 8:57 pm
    WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch

door PatrickT » do jun 19, 2008 8:00 pm

nog wat anders in de aanbieding erik? :D
    Platinum F, 75th Anniversary Limited Edition
    K&N 57i, Cat-Bypass, 52mm TTB, Water lever sensor kit, Witte knipperlichten, Lowering pins
    ErikB
    BerichtenCOLON 10759
    CONTACTCOLON

door ErikB » vr jun 20, 2008 9:34 am

Ik zie zaterdagavond wel wat ik in de auto zwier. Driehoeksetjes zitten er in ieder geval bij :wink:
    Lesheep
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 282

door Lesheep » zo jun 22, 2008 11:25 am

nou ben er maar waar staan jullie ergens op het veld alleen 1 iemand van jullie gezien by de poort mg r staat op het veld links achter
    Lesheep
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 282

door Lesheep » zo jun 22, 2008 5:46 pm

ErikB schreefColon
    Lesheep schreefColon
    ErikB schreefColon

I know, maar je staat al een tijdje op het liijstje voor Waalwijk en dan hoeven we geen dure verzending aan te rekenen: 9,00 EUR

bedankt voor de gevarendriehoek ben er blij mee.
  • PieterV
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 613
    CONTACTCOLON

door PieterV » zo jun 22, 2008 6:23 pm

Sorry jongens, ik ben niet geweest. Wat prive omstandigheden stonden in de weg. Ik hoop snel een volgende keer.
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    CONTACTCOLON

door Demor » zo jun 22, 2008 6:42 pm

Leuk evenement, waanzinnig veel auto's waaronder veel mooie expemplaren. Erik bedankt voor het driehoekje, en volgend jaar gaan we er met z'n allen heen, Erik zorgt voor de drank. :wink: