


PieterV schreefColonIs iemand die er ook is in het bezit van de MGF.BE sticker ? Ik zou er graag 1 willen kopen voor op de TF.

ErikB schreefColonIk breng er wel eentje voor je mee (hoef je niet kopen hoor..... 'k Heb wel een setje gevaarsdriehoeken dat je mag kopen)

ErikB schreefColonPieterV schreefColonIs iemand die er ook is in het bezit van de MGF.BE sticker ? Ik zou er graag 1 willen kopen voor op de TF.
Ik breng er wel eentje voor je mee (hoef je niet kopen hoor..... 'k Heb wel een setje gevaarsdriehoeken dat je mag kopen)

Lesheep schreefColonErikB schreefColonPieterV schreefColonIs iemand die er ook is in het bezit van de MGF.BE sticker ? Ik zou er graag 1 willen kopen voor op de TF.
Ik breng er wel eentje voor je mee (hoef je niet kopen hoor..... 'k Heb wel een setje gevaarsdriehoeken dat je mag kopen)
die wil ik evt wel hebben wat was het ook al weer 20 eurohet waren die mg gevarendriehoeken toch



ErikB schreefColonLesheep schreefColonErikB schreefColonPieterV schreefColonIs iemand die er ook is in het bezit van de MGF.BE sticker ? Ik zou er graag 1 willen kopen voor op de TF.
Ik breng er wel eentje voor je mee (hoef je niet kopen hoor..... 'k Heb wel een setje gevaarsdriehoeken dat je mag kopen)
die wil ik evt wel hebben wat was het ook al weer 20 eurohet waren die mg gevarendriehoeken toch
I know, maar je staat al een tijdje op het liijstje voor Waalwijk en dan hoeven we geen dure verzending aan te rekenen: 9,00 EUR

Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.