door Kasper » do apr 17, 2008 8:23 am
Ovegenomen uit het persbericht van de gezamenlijke MG Clubs in Nederland:
Naast clubs uit binnen en buitenland is meestal ook het MG-Rover forum present. Een uitgelezen kans om MGF.be eens te presenteren.
In 2008 wordt voor de 9e keer de British Autojumble georganiseerd, dit jaar gezamenlijk door de MG Car Club Holland, de MGATO en de MGTTO.
Namens de gezamenlijke MG Clubs Holland willen we u uitnodigen voor de British Autojumble, op de velden van het Lido in Waalwijk.
Engelse merken zoals Hillman, Austin, Morris, Triumph, Rover, Jaquar, Austin Healey, Engelse Ford en vele andere Engelse automerken zullen vertegenwoordigd zijn.
De mensen ontmoeten elkaar en bij een ontspannen sfeer, kunnen zij de voertuigen bewonderen en wetenswaardigheden uitwisselen.
De British Autojumble is een gratis evenement voor alle bezitters van Britse automerken.
Zij kunnen individueel of in clubverband, aan dit evenement deelnemen, en krijgen een plaatsje op de grasvelden van het Lido. Voor bezoekers, die geen Engelse auto hebben, is een gratis parkeerplaats beschikbaar, de toegang is eveneens gratis.
Tevens is er de mogelijkheid om overbodige onderdelen door middel van een zogenaamde kofferverkoop te verkopen.
De eerste 450 deelnemers krijgen een kleinood als aandenken. Er is op het terrein een snack, frisdranken en ijscoman, er zullen wafels e.a. lekkernijen voor het inwendige van de mens te koop zijn. Een Life Dixie Band (looporkest)zorgt voor een gezellige sfeer.
Uiteraard is er ruimte genoeg om gezellig te picknicken.( geen open vuur).
Wij willen een prijs beschikbaar stellen, voor hij/zij die de meest complete / mooiste picknickmand bij zich heeft. Ook voor degene die de leukste, creatiefste, origineelste hoed / pet draagt, is er een prijs beschikbaar
Dit jaar zal er een deskundige jury beoordelen wie de Wisselbeker krijgt voor de mooiste Engelse auto.
Het inschrijfformulier ontvangt u bij binnenkomst, of kijk op de websites van de clubs.
Inleveren: er is in het midden bij de grote boom een rode bus, waar u het formulier in kunt doen voor 13.00 uur.
Prijsuitreiking: 15.00 uur in het midden bij de grote boom
De British Autojumble wordt gehouden op zondag 22 juni 2008.
De ingang van het park: Akkerlaan in Waalwijk.
U kunt vanaf 10.00 uur tot 17.30 uur op het terrein verblijven.
Inschrijving vooraf is niet nodig.
MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel