

Arjan schreefColon@Rick: sorry voor de omweg/toeristische route naar huis

Rick schreefColonArjan schreefColon@Rick: sorry voor de omweg/toeristische route naar huis
Maak niet uit. Zo kom je nog eens ergens.![]()
Het was gezellig en leuk om een aantal forummembers IRL te ontmoeten.
maar ik verkoos op dat moment voor het frele begeleidingsstemmetje van mijn tomtommeke

lucas schreefColonGoeroe-members bedoel je toch waarvan 1 tje zich goed in zijn sas voelde .... t is niet voor niks een "oldtimers" beurs eh![]()
![]()




Rick schreefColonHet was gezellig en leuk om een aantal forummembers IRL te ontmoeten.





Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.