ik nodig iedereen hier uit om op 3 dec as naar zolder te komen kijken voor mijn debuut als metro racer.
o ja bruno die mg metro voor op de baan dat is maar tijdelijk want je weet ik begin pas te zoeken in feb of maart naar een mgf en omdat mijn zrke uitgeschreven is moet ik toch een auto hebben en mijn minike is nog niet klaar.
grtjs
mg metro man



