kleine impressie voor diegene die er niet bij konden zijn






lucas schreefColonBruce schreefColonBruno schreefColonRomantisch ? Van den Bruno had ge dat niet verwacht he ?
Ja ik wist dat wel hoor, kaarsjes aan, glaasje wijn, rozeblaadjes op mijn kussen....
Verdorie, nu snap ik em ... UK ? MGFest ? 2 persoonskamer?
Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.