
Inge schreefColonbruce ,Bruno zal weer gelukkig zijn !! Kom je met de mg of de audi ?![]()
![]()


Wim schreefColonIs het mogelijk wat later aan te sluiten??
Gr, Wim.

MGF schreefColonlijstje:
1) Remieme & em-gee-efke
2) Fredje & Tessa (ov)
3) Bruno & Inge
4) Paul van R
5) Demor
6) Wim (ov)
7) Lucas & Daniëlle (ov)
8 ) Peter & Jarno
9) Jan en Corrie
10) Luc en Veerle (ov
11) MG metroman
12) ...
stays for dinner:
1) Remieme & Em-Gee-Efke
2) Bruno & Inge
3) Bruce & Helga
4) Demor
5) MG metroman
6) Peter en Jarno
7 ) ...



Remieme schreefColonWim schreefColonIs het mogelijk wat later aan te sluiten??
Gr, Wim.
we hebben 2 pitstops ingelast. mogelijk kan je daar aansluiten?
1e pitstop: omstreeks 14.00
lokatie: Heensedijk 49, 4655 AK De Heen.
website
parking:
2e pitstop: omstreeks 16.00
lokatie: Kruytenburgseweg 4, 4693 RC Poortvliet.
website

Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.