



tdc-belgium schreefColonStond dieNightfire Red Sagaris op nederlands kenteken ? Er staat er eentje in Italie te koop om Autoscout.de : blijkbaar zelfs de enige LHD :
in Nederland rijden er bij mijn weten 2 stuks rond
Wil je ze zien op het circuit te Zolder; kom dan op vrijdag 15 juni naar Terlaemen; Continental Meeting 120 TVr's van alle leeftijden en modellen ; en de meeste die op het circuit rijden die dag ,awel , die gaan ervoor

Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.