door Bruce » ma mei 14, 2007 9:49 am
Ik vond dat er inderdaad vroeg geremd werd, wat mij wel goed uitkwam, omdat ik dan weer een beetje kon aanklampen bij de speedsters.
De instructeur zij dat je de F een beetje kon sturen met het gas.. en dat je hem in de bocht op toeren moest houden..
ik dacht het wel redelijk te doen, tot ik hoorde dat Pete en Sir Charles ver in de toeren zaten en de olie temp opliep tot 150 graden.. en ik zo af en toe over de 6000 toeren ging.. stukken in mijn 5 reed

en niet boven de 120 graden uit kwam...
Toen ik dacht dat ik voor alle bochten de juiste versnelling had gevonden, reed de insturteur weer mee en reed elke bocht precies 1 versnelling lager.. daarna heb ik dat nagedaan en ging het nog lekkerder..
btw, ik heb ff zitten rekenen en we hebben 195 km op de baan gereden (daar zit ook de slalom en remprof bij)
Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping