





Bruce schreefColonJawel, maar de stille periode is ook de koude periode..
Voorjaar is helemaal niet zo'n gek idee


Bruno schreefColon...
Ik ben wel eventueel bereid in de lente of zomer een gemeenschappelijke poetsdag te organiseren (eventueel op de Berg)


em-gee-efke schreefColonJij gaat je werk hebben dan denk ik
Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.