Jaded schreefColonMaar laat het duidelijk zijn dat het jammer is dat er zoveel mensen het laten afweten.
Ik kan mij de reactie van Jaded goed voorstellen. Ik had mij niet aangemeld, maar het is zeker leerzaam om mee te maken.
Voor de forumleden uit het noorden van Nederland is het toch heel vroeg op en waarschijnlijk ook laat thuis.
Dat is de enige reden dat ik mij niet heb aangemeld. Maar ik begrijp goed dat als je iets leuks weet te organiseren dit geen goed gevoel geeft.
Ondanks alles wens de deelnemers een leuke en leerzame dag, maar dat zal zeker wel gebeuren.




