door MGF » wo nov 22, 2006 10:34 pm
Ik vind het ongelooflijk vervelend om dit (zo kort van te voren) nog te moeten typen, maar ook wij zullen niet aanwezig zijn Zaterdag. Aangzien we (Jarno en Peter) de laatste tijd niet echt veel vernomen hadden omtrent dit evenement zijn we er eigenlijk vanuit gegaan dat het wel niet door zou gaan. Nu kwam ik er dus afgelopen maandag achter dat het weldegelijk doorging en dit zou aanvankelijk niet zo´n probleem zijn. Maar aangezien m´n vader nog wat afspraken heeft staan dit weekend en hij nog dingen af moet maken voor zijn werk werd het al lastig. Daarbij komt ook dat het voor ons absoluut niet naast de deur is en we dus al vroeg zouden moeten vertrekken om ook niet bepaald vroeg thuis te zijn.
Nogmaals, ik vind het ongelooflijk vervelend en het past ook absoluut niet bij mij(/ons) om zo laat af te zeggen of afspraken niet na te komen.
Ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben.
MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden
Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000