





zlaapkopz schreefColon... dus totaal geen ervaring met "bolletjes ritten" en eigenlijk ook geen idee wat het is

zlaapkopz schreefColon*
Voor de rest: Ik heb de F nog maar net en heb dus totaal geen ervaring met "bolletjes ritten oid" en eigenlijk ook geen idee wat het is
...

Pete schreefColonzlaapkopz schreefColon... dus totaal geen ervaring met "bolletjes ritten" en eigenlijk ook geen idee wat het is
Het heeft eigenlijk niet zo veel met de F te maken... het is een tocht waarbij je zo snel mogelijk van Amsterdam naar Curacao en terug gaat. De winnaars hebben dan weer voldoende geld om modificaties op hun MGF te kopen.
Pete![]()





Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.