Sander schreefColon(Ik werk in Bergen op Zoom)
Ik zie regelmatig MG's als hier op het forum rijden in real life. Dus ik heb je vast en zeker al eens gezien!
Het bochtje van "Next telecom" de enkelbaanweg de snelweg op (links richting Antwerpen, rechts richting Roosendaal) vind ik een lekker bochtje en de andere kant op ook (daar is het een beetje link als het fout gaat, dus daar doe ik wat rustiger).
Klik hiervoor het filmpje van "het lekkere bochtje"
Deze bedoel ik!
Het kan vast harder, maar tot zo ver ligt mijn "risico-grens" hier en niet verder.









