MGF schreefColonEn zoals Sander al zei, dit is gezegd "in the heat of the moment'' hè.
Zal wel aan mij liggen, maar ik hoor bijna niets slechts over andere auto's in Sander/Bruno's filmpje.
Ach gewoon een clash van intenties.
De Mini's kwamen om hun wagen open te trekken op het parcour.
Terwijl de MG's eerder kwamen voor de beleving en het samenzijn.
Toch, algemeen gezien?
Die quote uit het Mini filmpje vind ik wel geniaal:
Die heeft ook zoiets van ik wil m'n MG heel houden..
Ja, vind je het gek?
Ik weet ondertussen al wel dat ik aan zoiets niet vlug zal meedoen nu. Enkel aan de zijlijn dan.
Of het moetsen alleen MG's zijn van het forum, dat je weet dat je ten minste op het nodige respect en begrip kan rekenen OP het parcour.
Want ik wil nu eenmaal zeker zijn dat ik mijn MG heel kan houden.






