Jaded schreefColonOww je m'excuse, wist ik niet.
Geen probleem.

Jaded schreefColonOww je m'excuse, wist ik niet.

Jean schreefColon
Deze is volgens mij achter mij van de baan af gegaan. Lag dat aan mij THomas?Of zat jij niet daar achter?
Ik heb hem daarna niet meer gezien. Had hij schade?








Sander schreefColonftp://MGF:MGF@sanders.homeftp.net
In de map "MGF" met als naam "Clubspecial".....

Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.