BUTTON_POST_REPLY 432 berichten
Zondag 16 Juli Clubspecial: Vrij rijden op Circuit Zandvoort
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » ma jul 17, 2006 6:09 pm

    MGF schreefColonWe zijn ook nog gespot op AndereFotos.nl


    Geen S1 :cry:

    maar wel hier : http://www.autofotos.nl/ :D

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding


    Afbeelding

    en verder ook Striker :

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding

    Dat wat de mgf.be members betreft. R5 wordt pas morgenavond op de site geplaatst
    Er staan in deze S1-sessie trouwens nog een aantal MG-R.nl members op de gevoelige plaat op deze site.
    Laatst bijgewerkt door 1 op Bruno, in totaal 0 keer bewerkt.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » ma jul 17, 2006 6:28 pm

    Laatst bijgewerkt door 1 op Sander, in totaal 0 keer bewerkt.
    Building >200BHP K-series
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » ma jul 17, 2006 6:46 pm

    ik lees op dat forum zelfs het volgende :

    Eindelijk mochten we op de baan. Wat een ongelofelijk zooi zeg, zo erg heb ik het nog nooit gezien. Druk en niet doorrijden en mensen die de baan niet kenden. Maar goed daar hadden we ons op voorbereid en heb gelukkig een paar keer de gelegenheid gekregen om mijn autootje eens dwars over de baan de laten glijden. Precies de goede tempratuur! Lekker warm asfalt! Jammer dat ik mijn slicks niet kon vinden anders had ik de sportieve klasse ook nog meegereden, want uiteraard was het weer heeeeel snel voorbij. Bandjes waren nog redelijk okeej vreemd genoeg! Heb het heel wat horen piepen en schuren. En die MG's, sjongejonge dat reed ook niet door zeg...... Of konden ze ons nou serieus niet bijhouden?? Carl (die ik soms serieus met m'n Sje niet bij kon houden) en Svensven, ik heb jullie goed kunnen zien rijden en jullie kunnen zeker te weten een stuk sturen zeg, jeminee!!

    en verder ook nog :

    Poepoe.. wat was het warm.. Wel goed grip alleen jammer van die MG's die moeten ze allemaal naar het bejaardethuis sturen.. tjonge jonge.. die kunnen niet rijden.. 1 keer de pitstraat ingereden daarna weer volgas het circuit op en binnen een halve ronde het groepje weer ingehaald want niemand kwam voorbij die MG's die de hele baan in beslag namen..
    maarja, wel minder benzine verbruikt deze keer 28ltr op de 100km ipv 30/100km de vorige keer
    kortom het was weer een top dagje (alleen die MG's mogen de volgende keer thuis blijven)



    Merkwaardig, ik dacht toch wel dat we ze een paar keer gepasserd zijn, maar dat ze door in de bocht voorbij te steken (wat niet mocht) steeds weer voor ons kwamen, waarna wij ze weer voorbij staken op het rechte stuk. NIET KUNNEN VOLGEN ???? Gelukkig hebben we dat op film hé Sander. Reageren we even op die gasten hun forum ?
    Laatst bijgewerkt door 1 op Bruno, in totaal 0 keer bewerkt.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » ma jul 17, 2006 7:02 pm

    Zal ik dan eens een "correcte" reply geven ? Ik wil geen flame-war starten hoor....
    Building >200BHP K-series
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » ma jul 17, 2006 7:16 pm

    Doe maar, want hier word ik dus zot van. Maar doe het op een volwassen manier.
    Een flame wars kan ik immers missen als kiespijn.

    a) Recreatief wil zeggen recreatief. Als ze de held willen uithangen kunnen ze dat in de sportieve klasse, maar dat durfden ze niet omdat ze geen slicks konden vinden :roll: . Ze staken voorbij in de bochten wat niet mocht, en werden terug voorbij gestoken op het rechte stuk door jou. wie kan dan wie niet volgen. Alhoewel ik dat laatste zelfs niet zou willen zeggen omdat het niet van toepassing is voor de recreatieve klasse, en aangezien jullie jezelf niet moesten bewijzen , maar jullie gewoon moesten amuseren. Indien ze de held wilden uithangen konden ze dat voor mijn part in de S1 komen doen, en dan nog !
    Maar om dan zo'n puber-commentaar te gaan spuien op hun forum, vind ik er echt wel over. Vooral die persoon die het had over driften enzo... ach, laat ik me er maar niet verder over druk maken.

    b) de 2de comentaar is dan weer van een andere orde. Op het rechte stuk geraken ze niet voorbij de MG's, ligt dit aan de MG's of aan de Mini's ?
    In een echte race, moet je maar proberen voorbij te geraken, en met genoeg vermogen moet dat echt wel lukken, waarschijnlijk zat daar het probleem, dus deden ze het maar in de bochten....

    Nogmaals, jullie kwamen om je te amuseren, als ze wilden racen hebben ze de verkeerde klasse gekozen, en moeten ze niet zeuren achteraf, maar ik denk dat het meer wat gepoch is dan wat anders.
    Sander, we zullen ze eens uitnodigen op een donderdagnamiddag in zolder, mogen ze eens tussen de echte wagens komen rijden, en naar huis gaan met een joekel van een L (leerling) op hun achterraam.
    Het zegt weer genoeg over de gemiddelde New mini rijder zeker....
    Here rest my case !
    Laatst bijgewerkt door 1 op Bruno, in totaal 0 keer bewerkt.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » ma jul 17, 2006 7:43 pm

    Bruno schreefColonHet zegt weer genoeg over de gemiddelde New mini rijder zeker....
    Here rest my case !


    Straks moeten we Paul nog gelijk gaan geven over zijn mening wbt het toelaten van New Mini's in de (zijn) klassieke Mini clubs :cry: :cry: :cry:
    Building >200BHP K-series
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » ma jul 17, 2006 7:48 pm

    Bruno schreefColonDoe maar,


    Done ;)
    Building >200BHP K-series
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » ma jul 17, 2006 7:50 pm

    heel keurige reply daar op het mini forum Sander. Zo zie ik het graag !
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » ma jul 17, 2006 8:24 pm

    Nette reactie Sander :!: MG waardig.

    Laten we er maar gouw over ophouden.

    Goed te horen dat jullie een leuke dag gehad hebben :!:
    Laatst bijgewerkt door 1 op Kasper, in totaal 0 keer bewerkt.
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » ma jul 17, 2006 9:37 pm

    Kasper schreefColonLaten we er maar gouw over ophouden.


    Mijn idee, en natuurlijk niet heel de mini-Club veroordelen aan de hand van de reactie van één van hen. Misschien hoor ik er ooit ook nog bij... (Eefje vind de nieuwe Mini mooi :cry: :wink:)
    Building >200BHP K-series
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » ma jul 17, 2006 9:39 pm

    Afbeelding

    Striker heeft nog behoorlijk lef om met een karretje het cirquit op te gaan :lol: :lol:
    Building >200BHP K-series
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » ma jul 17, 2006 9:46 pm

    Sander,

    Dat wilde ik ook net gaan zeggen, ik weet zeker dat Striker zonder aanhanger weer van de baan af kwam....
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • CooperS-indiblue
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 10
    GeregistreerdCOLON ma jul 17, 2006 9:30 pm
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.

    door CooperS-indiblue » ma jul 17, 2006 10:01 pm

    Allereerst mijn excuus, namens de club overigens ook, over het feit dat er zoals altijd weer van allerlei discussies moeten ontstaan over wie sneller was dan wie door een wel of niet gemeende opmerking die iemand geeft.
    Dat was gisteren ontzettend moeilijk vast te stellen, want je kon nergens vol gaan en nergens eens fatsoenlijk een bocht in duiken. Het was gewoon echt TE druk. Dat vind ik heel jammer.

    Wat ook jammer is is dat er dan een soort van "ruzie" (misschien het verkeerde woord) ontstaat tussen de ene en de andere club. Dat is niet de bedoeling en nooit de bedoeling geweest.

    Het feit dat er in de bochten ingehaald werd kan je niet bij de NewMINIclub-ers leggen, want ik heb me ook zitten ergeren aan de mensen die toch tegen de regels in gingen inhalen in een bocht (Er staan genoeg MG's en Rovers op mijn filmpje die dat ook deden, daar word bij ons niemand als club of individueel van beschuldigd). Overigens was het ook moeilijk te voorkomen met zo'n puinhoop en hoeveelheid auto's. Bovendien wil iedereen op zo'n baan een beetje knallen en haal je toch tegen de regels in om het op het gang te houden. Ik kan dan ook niet anders zeggen dan dat ik zelf net zo hard schuldig ben.

    Overigens was het ook duidelijk dat er veel onervaren rijders tussen zaten die een keer de baan willen rijden, dat was goed te merken in de eerste 3 rondes doordat er op bijvoorbeeld het scheivlak continue hard werd geremd, terwijl je daar volgas doorheen kan.

    Maar goed, after all gaat het om de fun die je hebt gehad die dag en de dingen die wel lekker gingen. Ik vond het een waar genoegen om met de MG F-jes de baan op te mogen, want de MG F en Cooper S en sommige MINI Coopers en One’s zijn, zoals hier al werd losgelaten, vrijwel gewaagt aan elkaar!


    (p.s. mochten er overigens nog foto's zijn gemaakt waar MINI's op staan, post ze, want we willen ze allemaal hebben. Ik heb er niet veel gemaakt, maar zal ze hieronder even posten)

    AfbeeldingAfbeelding

    Bruno schreefColonSander, we zullen ze eens uitnodigen op een donderdagnamiddag in zolder, mogen ze eens tussen de echte wagens komen rijden, en naar huis gaan met een joekel van een L (leerling) op hun achterraam.

    Waar kan ik me aanmelden, ik wil wel zo'n grote "L"! :mrgreen:
    2004 Mini Cooper S - Indi blue - Lapis Blue interieur - wit dak - witte spiegels - witte S-spoke's!
    Afbeelding
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » ma jul 17, 2006 10:16 pm

    Een heel nette reaktie van je, CooperS-indiblue, en misschien heb je misschien wel een beetje gelijk. T'gaat er niet om wie sneller is, verre van, en dat interessert mij trouwens op zo'n dag ook niet. T'gaat hem om de fun, en het feit dat het in jullie sessie ongeloofelijk druk was, wat voor velen een beetje een domper op het geheel was, en het gaf misschien wat frustraties, vandaar de geposte reakties. Laten we het allemaal maar gauw bedekken met de mantel der liefde.
    Ik reed S1, en was daar achteraf gezien heel blij mee: Lange niet zo druk, en veel fijner om tussen ervaren track-dayers te rijden.
    T'is echter wel logisch dat wie zich inschrijft voor rekreatief, niet zo zeer zich als doel stelt snelle rondjes neer te zetten, maar eerder, eens wil proeven van het circuitgebeuren, met als gevolg dat het misschien niet altijd zo snel gaat, komt daar dan nog bij, het grote deelnemersveld.
    Met jullie ervaring, en intenties, hadden jullie IMO veel beter gekozen voor de sportieve sessies.
    Gelukkig ging het er in jullie recreatieve sessie niet zo aan toe als in de eerste sessies met de Peugeots en Opels, en is alles gespaard gebleven tot wat ergenis zonder verdere brokken.
    Ik nodig je uit, dit forum ook af en toe eens aan te doen ,want één ding verenigt ons alle twee : De passie voor onze wagen, wat merk of type dan ook !

    Welkom op MGF.be !!!
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • CooperS-indiblue
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 10
    GeregistreerdCOLON ma jul 17, 2006 9:30 pm
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.

    door CooperS-indiblue » ma jul 17, 2006 10:24 pm

    Ik moet je eerlijk zeggen, een betere reactie op m'n verhaal dan deze had ik niet kunnen verwachten. Ben het er helemaal mee eens!

    Het was achteraf gezien misschien slim geweest om me ook in de Sportieve klasse in te schrijven. Maar ja ik was er nog nooit met de MINI geweest en nog nooit op een Clubspecial, ik had geen idee wat te verwachten. Alles heeft een eerste keer gehad en daar leer je van.

    Met meerdere clubs sta je sterk, precies zoals je zegt, welk merk en type maakt niet uit. Wie weet kunnen we met een paar clubs zo'n baantje een (half) dagje huren. Lijkt me (en waarschijnlijk ons) heel leuk!

    Ik zal het forum regelmatig bezoeken en zo nu en dan eens reageren. De MG F, heb er voor gekeken vóór ik de MINI kocht, maar mijn hart smolt voor deze Cooper S die ik toen tegen kwam.....
    2004 Mini Cooper S - Indi blue - Lapis Blue interieur - wit dak - witte spiegels - witte S-spoke's!
    Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY 432 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten