



mgf74 schreefColonMag de ZR man ook mee?Of is het enkel voor de T/F ers.


Remieme schreefColonheb zowaar vrij die dag![]()
Zal eens rondzoeken naar een bijrijdster.
En zal Fredje ook eens aansporen.
http://www.r5050.com/GALLERY/CARS/MODEL ... index.html
zeker leuke modelletjes, doen het buiten de auto ook nog goed

Zjagoewar schreefColondeelnemers :
- Luc en Veerle
- Bruno en Inge
- Peter en Ann
-

Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.