
Het is een traditie geworden: MGF.be op de MG beurs in Houten. Ook dit jaar zijn wij aanwezig voor een gezellige dag, in het Expo Houten op zondag 8 januari 2017.
Deze beurs waar het merk MG centraal staat is al jaren een grote publiekstrekker voor MG liefhebbers in Nederland maar de bezoekers komen ook van over de grens uit België en Duitsland.
Deze keer staat ons forum er met o.a. een circuit waardige MG welke door 8 on Track, oftewel Bruno en consorten, naar Nederland wordt gebracht. Daarnaast is deze beurs altijd een mooie gelegenheid om wat overbodig geworden spulletjes van je MG aan de man te brengen.
Kom ook gezellig even bijkletsen met de andere mensen van MGF.be zodat je ook een gezicht achter de avatar en naam van je mede forumgenoten leert kennen of met bekenden weer lekker kunt bijpraten en plannen kunt maken voor het komende MG-jaar.
Om het wat aantrekkelijker te maken: Hier kun je de Kortingsbon uitprinten.
http://www.mgcarclub.nl/ws-afbeeldingen ... .png/image
En zoals ErikB terecht opmerkt:
" Dat de mgf.be tafel ter beschikking staat voor het aanbieden van wat onderdelen.
Heb je iets liggen (yes, we all do) en wil je het verzilveren, breng het mee, voorzie het van een prijs en het aantal "moderne" onderdelen gaat erop vooruit."
Voor in je agenda:
vcs kaartje
of
ics kaartje









