




Kasper schreefColonMijn agenda is hier volledig voor gereserveerd. Was in 2011 een prachtig event wat weliswaar veel van de chauffeur en navigator vraagt maar erg belonend om te doen.
Zorg wel dat je echt uitgerust bent voordat je aan deze tour begint.







quastje schreefColonFim was super, alleen waren er een paar Hollanders die als een gek rondreden. Zelfs op de parkeerplaats voor het hotel
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Coen schreefColonquastje schreefColonFim was super, alleen waren er een paar Hollanders die als een gek rondreden. Zelfs op de parkeerplaats voor het hotel
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Wie heeft zich nu weer misdragen?


Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.