Kasper schreefColonBruno schreefColonOok geen credits naar het "Vossenhol", waar schandalige service mij noopten een beetje slechte commentaar te geven op een site :
https://www.eet.nu/averbode/het-vossenhol#recensies
Iedereen staat vrij hetzelfde hierin te doen !
Uw beoordeling is in mijn ogen nog mild, maar wellicht is een directe, harde benadering tot gevolg dat er niet geplaatst wordt.
Mijn response zal snel volgen via Tripadvisor.
Toelichting Bij Eet.nu wordt een 1 tot 5 waardering wordt plotsklaps omgezet in een 1 tot 10 beoordeling,






