

Luc schreefColonAlweer een supereditie.
Koen/Hilde, Bruno/Erik, Ton/Gea, Kasper, Tom, bedankt voor jullie medewerking.
Aan het "Edegems" koppel: bedankt om langs te komen in Ramskapelle en mee tot bollen tot in Ardooie. Tof !

ErikB schreefColonBlij dat ik er weer bij was ...
Geen idee wat de toekomst brengt en welk event ik nog mee op poten zet, maar een Day beFore mag er altijd aan vooraf gaan.

Kasper schreefColonErikB schreefColonBlij dat ik er weer bij was ...
Geen idee wat de toekomst brengt en welk event ik nog mee op poten zet, maar een Day beFore mag er altijd aan vooraf gaan.
Helemaal mee eens, the Day beFore hoort bij een goed evenement.
Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.