

en dan komen die verrekte drempels zo dichtbij.
ArthurMG schreefColon@rick, ik zou evt ook interesse hebben in 1 kentekenplaathouder.
Mijn planning is om Zondag rond 07.30 vanaf Rotterdam Zuidplein te vertrekken via A29 en A4 ri Bergen op Zoom, Antwerpen enz.
AANSLUITERS?????















Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.