Greetz,
Sjonnie
Sent with Tapatalk from my Moto G



Sjonnie schreefColonBollen zijn wel 'trending topic" vanavond
Greetz,
Sjonnie
Sent with Tapatalk from my Moto G









HansZ schreefColonIk heb me ook ingeschreven voor zondag. Laatste keer in 2010 zeer goed bevallen.
Nog afspreken om met een aantal mensen gezamenlijk op te rijden? Ik kom vanuit Utrecht.
H@ns.


MGTF2002 schreefColonGezien alle lovende reacties mag ik dit blijkbaar niet missen.![]()
Dus toch maar ingeschreven.![]()
Beter laat dan nooit.![]()
Tot zondag.



Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.