Hotelletje inmiddels geboekt. In Grobbendonk; heeft een hoog Tita Tovenaar gehalte
Greetz,
Sjonnie
Sent with Tapatalk from my Moto G






Rick schreefColonVandaag ook maar ingeschreven, was het helemaal vergeten.


HansZ schreefColonai...... Weekend van Spa Francorchamps.

HansZ schreefColonai...... Weekend van Spa Francorchamps.
ErikB schreefColonGeen probleem wij rijden in een andere klasse (1.8 liter en meer) en hebben een andere route te volgen









Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.