door Mykel » ma maart 30, 2015 8:52 pm
Nu moet het wat vlot!
Voor elkaar die nog naar Essex mag meegaan is nu een spoedige inschrijving nodig. Morgen avond op deze tijd ga ik de registreringspagina op mgfim.org afsloten. dan is het te laat, game over, rien ne va plus.
Voor de te-laat-komers heet het dan:
Кто опаздывает, того наказывает жизнь.
(Gennadi Ivanovitsj Gerasimov)
MGF: bouwj 1997, 290tkm (!), BRG HAM, zwart leer
MGTF: bouwj. 2004, rechtsstuur, Monogram Spectre, zwart leer, Chrome en Sports Pack