RemcovanKuilenburg schreefColonLeuk initiatief maar wellicht was het wel zo netjes geweest om eerst even de "oude" organisatie te vragen ipv dingen in gang te zetten.
Door drukte bij Rick en mij is het afgelopen 2 jaar er niet van gekomen. Maar toevallig hadden wij het er over in Houten om weer eens te gaan doen. Dus er is dit jaar al een Gooische Vrouwen Rit op stapel.
Dus wees creatief en organiseer een nieuwe rit. Gooische Vrouwen Rit komt weer uit de koker van Rick en mij dit jaar.
Wow, relax. Het was zeker niet de bedoeling credits te pakken voor andermans werk. Ik had het er vorig jaar met 1 van de organisatoren over en heb toen aangeboden hem nog eens te organiseren. Dat was toen geen probleem want druk,druk,druk. Daar is het vorig jaar verder niet meer van gekomen en vorige week kwam het weer bovendrijven. That's all.
Succes met de organisatie.
Greetz,
Sjonnie
Sent with Tapatalk from my Moto G






