Het wordt geen weekendje, maar een dagje weg. Ivm met werk op zaterdag moet ik het zo doen. Het idee is wel om deze rit vroeger te vertrekken waardoor alles perfect haalbaar is.
En bij mij bestaat er dan weer een kans dat ik alsnog mee ga. De trainingszondag is het toernooi weekend en ik speel alle poule wedstrijden op zaterdag, dus alleen als ik verder kom zal er zondag gespeeld worden. Nu wil ik natuurlijk wel graag met jullie mee, maar ik zal wel mijn best doen partijen te winnen