Dit jaar wordt de grensrit op 17 augustus gereden.
Hier nog even het topic van vorig jaar. viewtopic.php?f=8&t=14207
De start zal rond 10:30 zijn bij restaurant Hoogeerd. Verzamelen vanaf 10:00.

Adres: Maasbandijk 10, 6606 KB Niftrik
We gaan lunchen bij restaurant Merlijn in Grafwegen.
Aan het eind kunnen we een drankje doen bij restaurant Sionshof en voor degene die willen een hapje eten.

Wie komen er:
- Camiel
- Rick
- Chris
- Bruno
- Jan
- Sergio
- Tom
- Geert-Jan (ovb)
- Andros
-







