Net een rit achter de rug en ik heb alweer info over de volgende. Afgelopen ween een Amerikaan leren kennen die in Mayschoss (Deutschland) een typisch Amerikaans grill restaurant gaat beginnen met zijn vrouw. Een prachtige plek in de wijnstreek met geweldig mooie wegen. Hij is de boel nu druk aan het opbouwen en wil in juli van start gaan.
Toen hij van de MG club hoorde nodigde hij mij en de club van harte uit en het lijkt me dan ook mooi om een rit die kant op te organiseren. Mayschoss ligt op ongeveer 130km van waar we normaal gaan rijden en ik wil de rit midden september plannen.

Meer info de komende tijd wanneer ik ook een rit heb kunnen uitzetten. Het is zelfs nog een optie de rit op zaterdag te houden en daar te overnachten.
Grtz,
Tom
Beste vrienden,
In verband met een situatie binnen de familie ben ik genoodzaakt de rit van komende zondag te annuleren. Extreem rot maar familie gaat nu eenmaal voor. De rit is af en klaar om gereden te worden dus ik wil kijken of ik hem nog een dezer weken kan inplannen.
Nogmaals erg rot, maar ik kan er niet meer van maken op dit moment. wordt vervolgd...










