


??

Rick schreefColonBedankt weer voor de organisatie Tom, was weer een mooie dag.
Net voor het stoplicht begon mijn low water kit te piepen, moest nog 200 meter naar huis. Net even gekeken en het reservoir is leeg.![]()
Zal morgen eens bij daglicht kijken, hopelijk valt het mee.





Het weer was goed, het volk, de rit en het eten. Kortom zéér geslaagd maar weer 



.Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.