Pas een MG TF gekocht en ben er apetrots op... zo een mooi bakske... kwam zo uit de showroom
Niet alleen de rit wil ik rijden maar ook mensen treffen die al een tijdje met een MG rondhotsen
(heb me echter voorgenomen alleen me de auto te rijden als het weer OK is!!)
Dus, laat de details maar komen...
Zullen hier dan ook standjes zijn met accessoires?
Hopelijk tot dan
JP








dus pas 4 mei terug!