Klopt, 40 als je van te voren betaald (kun je meteen een toegangs kaart mee bestellen voor nop, Engelse auto's zowiezo voor niets) en 45 op de dag zelf per sessie.
Ik heb net twee sessie besteld, komt nog wel 85 cent bij

Hoop op 2 losse sessies en niet weer een XL sessie, meer dan 20 minuten achter elkaar rijden zonder pauze begint toch wel meer te lijken op glijden en je hebt dan niet de gelegenheid ff druk af te laten, of het gaat ten koste van je rijtijd.
Maar wat dat betreft ziet het er goed uit, en zijn de sessie verdeeld.
Bruno, te veel betaalde sessies die niet verreden worden krijg je kontant terug, net als vorig jaar. (of heb je zwart geld waar je van af moet dat je contant wil betalen en niet op voorhand

)
HET WORDT EEN LANGE DAG ALS IK HET ZO ZIE, WANT JE SCHRIJFT JE IN DE OCHTEND IN...
De rijtijden zijn dan:
09.50 en bij meer dan 1 sessie zijn de vervolgsessies om
14.45 en 15.35Dit is het
Programma:
Recaro Track TimeEen leuke manier om je auto of het circuit te leren kennen is het programma onderdeel Recaro Track Time (Vrij Rijden). Voor slechts €40,- (in de voorverkoop, ter plaatse €45,-) kun je 20 minuten rijden op het circuit. Een helm is verplicht en 1 passagier is toegestaan. Het reglement is HIER te downloaden. Hieronder het tijdschema:
VOOR VERTREK NAAR ZANDVOORT
•Zorg dat je je vrijwaringsclausule (= je E-ticket), volledig ingevuld en ondertekend, en rijbewijs bij je hebt.
•Tijdens het vrij rijden is een helm verplicht!
DAGPLANNING 11 AUGUSTUS RECARO TRACK TIME
INSCHRIJVING (vanaf 8.00 uur 9.15 uur) Pitbox 1 1. Aan de hoofdpoort worden je e-tickets gescand en is er de mogelijkheid om nog een entreeticket te kopen. Met je entreeticket en Recaro Tracktime e-ticket krijg je toegang tot het circuit.
2. Parkeer je auto op de paddock (op aanwijzen van verkeersregelaar) en ga te voet naar de infostand, inschrijven is zondag mogelijk van 8.00 - 9.30 uur
3. Geef je naam door, er wordt om je Recaro Track Time e-ticket, rijbewijs en ondertekende vrijwaringsclausule gevraagd. Je ontvangt je sessiesticker. Neem je vrijwaring mee voor de rijdersbriefing.
BRIEFING (9.15 uur) 4. Er is een
verplichte deelname aan Rijdersbriefing (locatie wordt doorgegeven bij inschrijving)
5. Na afloop van de briefing worden, op vertoon van je ondertekende vrijwaring, de polsbandjes voor de rijders uitgedeeld. ZONDER POLSBANDJE NIET DE BAAN OP! Géén bijrijders c.q. passagiers bij de rijdersbriefing! Wel krijg je voor een eventuele passagier een bandje uitgereikt.
CIRCUIT (09.50, bij meer dan 1 sessie zijn de vervolgsessies om 14.45 en 15.35) 6. Opstellen ongeveer 10 minuten voor aanvang in de opstelstraat.
Vooral dat inschrijven is altijd een gedoe geweest waarbij je van het kastje naar de muurgestuurd werd, maar nu staat het er, het is Pitbox 1. Kan niet missen.
Als je daarentegen weer kijkt naar het baanprogramma, komt e.e.a. niet overeen met de bovenstaande tijden...
Tijdschema Baanprogramma09.00-09.20 Formula Ford Kent Semi F 1, 20 min
09.30-09.55 MG/Triumph Competitions Race 2 25 min + 1r
(HALLO 402, hoe zit het dan met de baansessie van 9:50???)10.05-10.30 NK GT’s & Touring Cars Race 2 20 min + 1r
10.40-11.00 Formula Ford Kent Semi F2 20 min
11.10-11.40 YTCC Race 2 25 min + 1r
11.50-12.20 Aero Racing Morgans Race 2 25 min + 1r
12.30-13.30 RECARO TrackTime (402) Vrij rijden + Parade
60 min
13.30-13.45 Formula Ford Kent Last chance 15 min
13.55-14.25 MG/Triumph Competitions Race 3 25 min + 1r
14.35-15.05 NK Historische Toerwagens & GT’s Race 2 25 min + 1r
(HALLO 402, hoe zit het dan met de baansessie van 14:45???)15.15-15.40 NK GT’s & Touring Cars Race 3 20 min + 1r
(HALLO 402, hoe zit het dan met de baansessie van 15:35???)15.50-16.20 YTCC Race 3 25 min + 1r
16.30-16.55 Formula Ford Kent Final 25 min
17.00-17.40 RECARO TrackTime (402) Vrij rijden + Parade 40 min
Ik ga mailen met Esther Blaakman van 402...
