BUTTON_POST_REPLY 263 berichten
Rondrit in het Zuiden 27 april '14
  • JEPEDEWE
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 46
    GeregistreerdCOLON wo apr 02, 2014 4:58 pm
    WoonplaatsCOLON Melsele

    Re: Rondrit in het Zuiden 27 april '14

    door JEPEDEWE » za apr 12, 2014 7:20 am

    Ik wil heel graag meerijden...
    Pas een MG TF gekocht en ben er apetrots op... zo een mooi bakske... kwam zo uit de showroom
    Niet alleen de rit wil ik rijden maar ook mensen treffen die al een tijdje met een MG rondhotsen
    (heb me echter voorgenomen alleen me de auto te rijden als het weer OK is!!)
    Dus, laat de details maar komen...
    Zullen hier dan ook standjes zijn met accessoires?
    Hopelijk tot dan
    JP
    thumbsup
  • Avatar gebruiker
    Sjonnie
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1387
    GeregistreerdCOLON vr mei 10, 2013 12:23 pm
    WoonplaatsCOLON Op dit forum

    Re: Rondrit in het Zuiden 27 april '14

    door Sjonnie » za apr 12, 2014 8:09 am

    ttdesign6 schreefColonZoals bij iedere rit krijgt iedereen ook een aan elkaar geniete stapel papier met daarin de hele route :mrgreen:


    Zoooo 2013! :devil-( :lol: :lol: :lol:

    Tx!

    Greetz,

    Jan
    Fun car MG F 1,8i 2001 - Anthracite LQW - 16" powdercoated Black Metallic - Lowering pins - Milltek einddemper (a.k.a. Blèrpijp :-D)
    Daily HWMO MG ZT-T 190+ - Xpower Grey - Custom RVS Uitlaat - And then some :-)
    Daily SWMBO Rover 75 2.5 Manual - Stirling Silver - Completely authentic :-)

    ꝉ (RIP) MG ZT 190+ - Black Olive # 8/8 - Miss February 2016 - the75andztclub.co.uk

    If it don't fit use a hammer!
  • crazywolf
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 697
    GeregistreerdCOLON ma dec 14, 2009 7:29 pm
    WoonplaatsCOLON Houthalen

    Re: Rondrit in het Zuiden 27 april '14

    door crazywolf » za apr 12, 2014 1:23 pm

    ... Ongeloofelijk ... wacht ik tot de laatste 2 weken en komt er toch iets tussen ivm familie.... :-{{

    Deze ga ik uitzitten
    MGF 160 Trophy Blue
    -421 Piper Header
    -Custom Decat
    -Custom CAI (Paint Bucket Edition)
    -Bastuck sport exhaust
    -White Trophy Alloy Wheels
    -K&N 57i
    -Lowering pins
    CLASSIC MINI (Dark metallic grey)
    -Full Rebuild in progress
  • Avatar gebruiker
    JeanF
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 110
    GeregistreerdCOLON zo okt 14, 2012 5:57 pm
    WoonplaatsCOLON Hoek van Holland

    Rondrit in het Zuiden 27 april '14

    door JeanF » di apr 15, 2014 12:37 pm

    Gister heeft de buurman z'n Citroën C5 in mijn zijkant geparkeerd. Ik hoop dat het weer op tijd hersteld is!!
    Grove inschatting van de schade expert rond de € 2000,00.


    Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
    Mgf 1,8 mpi Heritage in Brg
    Daily car VW Golf Gte LimestoneGrey
    Suzuki Intruder c1800 Black and Brown
    En voor m'n geweldige vrouw:
    Ford Ka 1,2 2009 Pearl White
    Harley Davidson Night Rod 1250 black demin
  • Sergiosios
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 267
    GeregistreerdCOLON vr mei 13, 2011 7:45 pm
    WoonplaatsCOLON Heerlen

    Re: Rondrit in het Zuiden 27 april '14

    door Sergiosios » di apr 15, 2014 1:30 pm

    Oeii das nooit leuk, beterschap dan JeanF.
    MGF 1.8mpi 1997 BRG 1997™
    Far from factory standard
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    Re: Rondrit in het Zuiden 27 april '14

    door ttdesign6 » di apr 15, 2014 11:00 pm

    Hopelijk op tijd opgelost inderdaad! Succes
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • Avatar gebruiker
    Marcel Smeets
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 176
    GeregistreerdCOLON do sep 15, 2011 12:41 am
    WoonplaatsCOLON Landgraaf

    Re: Rondrit in het Zuiden 27 april '14

    door Marcel Smeets » di apr 15, 2014 11:22 pm

    Hoi Tom, waar en hoe laat komen wij bij elkaar is dat al bekent ?
    Marcel Smeets MGF MKII 2001 Land Rover freelander 4WD MG ZR 105 geel
    Mgf MKII 2001 solar red, leder zwart interieur, airco, MGF 16" VSpoke velgen, ap 4 pot remmen,Geplaatst: wo jan 25, 2012 4:19 pm velgen met 215 / 40 rondom,hardtop,radio/cd/navi rvs jan speet uitlaat
    52mm trottle met kn filter,lederenbekleding hardtop,heldere achterlichten,
    middenconsole in kleur van auto ,middentunnel rood leder,
  • Avatar gebruiker
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

    Re: Rondrit in het Zuiden 27 april '14

    door Mr. Dj M. » wo apr 16, 2014 4:57 pm

    ttdesign6 schreefColonZoals bij iedere rit krijgt iedereen ook een aan elkaar geniete stapel papier met daarin de hele route :mrgreen:

    Mooi, maar m'n bijrijder is absoluut geen goede navigator is wel gebleken :roll:


    JeanF schreefColonGister heeft de buurman z'n Citroën C5 in mijn zijkant geparkeerd. Ik hoop dat het weer op tijd hersteld is!!

    Oei dat is minder, ik hoop dat hij op tijd weer rijdend is thumbsup
    Afbeelding
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    Re: Rondrit in het Zuiden 27 april '14

    door ttdesign6 » do apr 17, 2014 7:11 pm

    De route is bijzonder goed te rijden, heel veel lange doorgaande wegen. Het staat nog niet helemaal af maar ik gok dat we tegen 11 verzamelen en tegen 12 gaan rijden. Dan rijden we naar Spa Francorchamps en kan iedereen pauzeren. De rit zelf duurt voor normale rijders zo'n 2,5 uur dus ergens in de middag komen we weer aan en wie zin heeft gaat daarna een hapje mee eten.

    Ik heb er deze keer extra geen lunch bij gedaan omdat we gewoonweg met een te grote groep zijn om ergens te stoppen. Er zijn genoeg leuke plekken om evt te stoppen dus iedereen is ook vrij om tussendoor een hapje of een drankje te pakken.

    Ik ben ermee bezig om in Margaraten te starten op het oorlogskerkhof maar ook dat is nog niet bevestigd. Zo niet starten we weer op de grote P in Wittem en daar eindigen we ook weer.
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • adaerts
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 337
    GeregistreerdCOLON di jul 05, 2011 2:41 pm
    WoonplaatsCOLON Echt Limburg Nederland

    Re: Rondrit in het Zuiden 27 april '14

    door adaerts » zo apr 20, 2014 2:09 pm

    Beste Tom, ik moet me helaas afmelden voor de rondrit. Het gaat me niet lukken om mijn TF tijdig in orde te krijgen en vind het niet verstandig nu ik gezien heb in welke staat de oude remmen verkeren om zo'n rit te gaan maken.
    Ik wens alle deelnemers een plezierige en veilige rit en hoop er de volgende keer wel weer bij te kunnen zijn.
  • Avatar gebruiker
    ovi
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 935
    GeregistreerdCOLON ma jan 10, 2011 12:00 pm
    WoonplaatsCOLON Vlaams Brabant (Keerbergen)

    Re: Rondrit in het Zuiden 27 april '14

    door ovi » ma apr 21, 2014 8:35 pm

    Wij gaan ook afhaken want de grote baas hier heeft besloten dat we toch richting Frankrijk gaan :dancing)) dus pas 4 mei terug!
    Er zal nog wel een ritje komen waar we met mee kunnen rijden want we willen de toffe MG bende zeker nog eens terug zien. :wink:
    Ik zal trouwens de koper van onze TF eens proberen te overhalen om ook eens mee te rijden! thumbsup
  • luigi1515
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1786
    GeregistreerdCOLON vr feb 11, 2011 8:00 pm
    WoonplaatsCOLON Roermond

    Re: Rondrit in het Zuiden 27 april '14

    door luigi1515 » wo apr 23, 2014 11:58 am

    Nou nu wordt het toch wel spannend :D Heb er zin in! Weersverwachtingen zijn helaas niet optimaal, maar goed, Piet Paulusma zit er ook vaker naast.
  • Avatar gebruiker
    gille
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1223
    GeregistreerdCOLON ma apr 18, 2011 10:16 pm
    WoonplaatsCOLON as limburg

    Re: Rondrit in het Zuiden 27 april '14

    door gille » wo apr 23, 2014 12:22 pm

    JEPEDEWE schreefColonIk wil heel graag meerijden...
    Pas een MG TF gekocht en ben er apetrots op... zo een mooi bakske... kwam zo uit de showroom
    Niet alleen de rit wil ik rijden maar ook mensen treffen die al een tijdje met een MG rondhotsen
    (heb me echter voorgenomen alleen me de auto te rijden als het weer OK is!!)
    Dus, laat de details maar komen...
    Zullen hier dan ook standjes zijn met accessoires?
    Hopelijk tot dan
    JP
    thumbsup


    ha jp
    ik denk dat de keuze in de standjes beperkt zullen zijn tot:
    un boulette, un hamburger, un frikandelle, of une croquette de viande.
    alles met of zonder mayonaise :lol: :lol:
    mg f Trophy 160 2001 83.000km.
    emgeeke voor als het nat mag zijn.
    ford C max voor het winkelen
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    Re: Rondrit in het Zuiden 27 april '14

    door ttdesign6 » wo apr 23, 2014 3:16 pm

    Beste forummers,

    We houden het nog in de gaten maar gezien de voorspelde regen en een van de grootste wielerrondes van de provincie is de kans groot dat we de rit gaan verplaatsen. Aangezien alles buiten is, ook de tussenstop heb ik weinig zin iedereen een partij nattigheid te mogen voorschotelen.
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • luigi1515
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1786
    GeregistreerdCOLON vr feb 11, 2011 8:00 pm
    WoonplaatsCOLON Roermond

    Re: Rondrit in het Zuiden 27 april '14

    door luigi1515 » wo apr 23, 2014 3:27 pm

    De Amstel Gold race was vorige week zondag. Deze zondag is in Eijsden de jeugd/selectie NK 4(nwlmeisjes) dus zeker de moeite waard om te gaan kijken haha!

    En we zitten voornamelijk in België dus geen last van die wielrenstertjes :lol:

    Bovendien regent het op zondag nooit in België, dat mag daar niet.

    Dus kortom, laat maar gewoon doorgaan die rit!
BUTTON_POST_REPLY 263 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten