



gille schreefColonveel he danny,
dat zijn ook ongeveer de km's waar wij ons aan mogen verwachten voor
de westhoek rondrit.
wij=Limburgers aan beide kanten van de maas..

brusten schreefColonde rit zal voor mij net iets meer dan 600km zijn, vind het eigenlijk te ver ik denk dat ik pas jammer






Rudec schreefColonPositief blijven hé. Als het mooi weer is kan een rit met een MG toch niet lang genoeg zijn??

Mr. Dj M. schreefColon....Wel ben ik voor de snelweg meters blij met de cruise control, dat dan weer wel.



luigi1515 schreefColonCruise Control? Wat is dat?
Dat is toch voor moderne auto's of mensen die lui zijn, of een combinatie daarvan

brusten schreefColongille schreefColonveel he danny,
dat zijn ook ongeveer de km's waar wij ons aan mogen verwachten voor
de westhoek rondrit.
wij=Limburgers aan beide kanten van de maas..
ja gille daarom staat erook nog niemand op de lijst voor de rit denk ik

Sjonnie schreefColonDat is voor mensen die vaak op saaie Nederlandse snelwegen rijden
Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.