Morgen is de rit, het weer ziet er steeds beter uit, de boekjes liggen klaar en we hebben er veel zin in.
Voor de duidelijkheid,
Om 11 uur verzamelen we op de grote parkeerplaats in Wittem aan de Wittemer Allee. Rond 12 uur zullen we vertrekken. Per auto geld €5,- entree.
Ik ben er niet meer zeker van of het tegen de forumregels is, maar in het geval iemand mij wil bereiken voor de rit, mijn nummer is: 0613986998
Indien het tegen de regels is excuus en ik zie het wel weer verdwijnen.
Tot morgen!
Aangezien de rit in het Zuiden toch langzaam een vast punt op de agenda begint te worden wil ik in april graag de volgende organiseren. Als voorlopige datum wil ik zondag 27 april aanhouden. In plaats van Zuid-Limburg rijden we deze keer uitsluitend in België daar het hier veel rustiger en ook veiliger is in vergelijking met het overvolle Limburg op een mooie dag.
Gezien alle voorbereiding die in een rit gaat zitten heb ik besloten vanaf dit jaar een ''entree'' van €5,- per auto te heffen.
Hopelijk zijn er weer genoeg gegadigden, de rest verzorg ik
Grtz,
Tom
- Tom
-
-
-
-
-




