@ Mr DJ M : Als ik dat boek had zien liggen had ik het gekocht want mijn F staat er gewoon in (zonder goedkeuring BTW).
Wat de organisatie betreft : Schijtziek (sorry voor de woordkeuze) word ik er van. Dat dit een racer is met licht vliegwiel, waarvan we 2500 RPM draaien om hem niet te laten stilvallen, hebben ze natuurlijk weer niks gesnapt. Ik zie ook niet in waar het probleem zich situeert (de beurs is gesloten, en de poort staat open, waar ik daar op dat moment ben), maar
de meeste oude knarren ginder, kunnen iets dat ook maar iets met sportiviteit te maken heeft, maar matig tot niet waarderen en vinden het toch zo leuk, om steenvast opmerkingen erover te moeten maken. Een reden om me niet aan te sluiten bij de club, is dit voor mij. Ruzie zoeken is ook een hobby blijkbaar bij die gasten, want dit was vorig jaar net zo met de ZR, die anders ook gewoon stil viel toen, en dat per definitie in een compleet lege hal op zaterdag toen. Ik kook nog van woede als ik er aan terug denk...zijn dit MG liefhebbers

Een hobby als vinken zetten, vissen of postzegels verzamelen zou hun dan ook beter afgaan lijkt me...of moeten we allemaal met een bolhoed, op het hoofd en een picknick mand in de hand gaan, om als ware MG'er te worden bekeken ?
Tijd om de mentaliteit te wijzigen bij velen onder de MG club, zoals verdraagzaamheid. Gelukkig zijn er uitzonderingen die de regel bevestigen....