


Rick schreefColon.... en hoogst waarschijnlijk een auto.



Sjonnie schreefColonEuh... welke? Een (T)F of jouw 260?



Sjonnie schreefColonHi Danny,
Leuk! Ik kijk er nu al naar uitKom je met de F of met je daily? (Ik denk dat ik met mijn daily kom
)
Zie je de 12e!
Greetz,
Jan







Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.