Zo weer een prachtige rit achter de rug. Geweldige tour, grandioos weer en super gezelschap
Tom, kudos
voor de schitterende tour die je hebt uitgezet. Ik schrijf me nu al in voor de voorjaarsrit Ben benieuwd naar de foto's die een aantal hebben gemaakt!
Greetz,
Jan



































