













Andros schreefColonIk heb 1 union jack liggen, die zwier ik wel in de MG en neem ik morgen mee
Ah wacht, je bedoelt die kleine stickertjes op de wagen, 'k dacht een grote vlag. Sorry, ben niet helemaal nuchter meer*hips*
Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.