firefighter schreefColon- Geert-Jan en Wendy (ov)
Gezellig
Greetz,
Jan

firefighter schreefColon- Geert-Jan en Wendy (ov)










ttdesign6 schreefColonHard rijden, dan raken de druppels ons niet

ttdesign6 schreefColon@Rick en Martin, als jullie tegen half 11 op de parkeerplaats in Wittem staan waar we de vorige keer ook zijn begonnen rijden we vanuit daar een rondje uit de losse pols richting de lunch plek.

Sjonnie schreefColonttdesign6 schreefColonHard rijden, dan raken de druppels ons niet
Tot het eerste stoplicht![]()






Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.