
Na het succes van de afgelopen keer waarbij we Nederland, België en Duitsland bij elkaar kregen wil ik als het even gaat eind september voor de 3e keer een rit organiseren. Wederom in Zuid-Limburg en we duiken ook België weer in. Dit bericht gaat ook het Duitse forum op zodat we hopelijk weer veel auto's en mensen bij elkaar krijgen.
Info over de datum enz. volgt nog, maar hier alvast plek om je aan te melden.
- Tom







