
Zoals jullie in een ander topic reeds lazen, gaat mgf.be dit jaar deelnemen aan Great British te Zandvoort op 12 mei.
Inderdaad, volgende week reeds. We hebben er een afzonderlijke clubstand, binnen het circuit, waar we onze wagens zullen kunnen showen aan de andere Anglofielen.
Uiteraard is dit een top evenement waar veel moois zal te zien zijn, dus willen we ons als forum ook zo goed mogelijk profileren door massaal aanwezig te zijn.
Voor zij die willen, kan er ook op circuit gereden worden met de MG, maar dit dient door iedereen afzonderlijk te worden geboekt via de website van Great British
Wie graag met zijn wagen afzakt naar Zandvoort en onze clubstand vervoegt, graag je naam invullen onderaan het lijstje en het inkom ticket afdrukken en meebrengen (link : http://www.greatbritish.nl/dl/clubticke ... 6c5632.pdf )
- Amon MGF / Trophy (rijden : ja)
- Calmiel456 MGF / Trophy (rijden : ja)
- Bruno / MG ZR Racer (rijden : meerdere sessies)
- Carl / "
- Erik B / "
- Hubert Schilder / Trophy (rijden : ja)
- Maxime Sels / SV-R (rijden : nee)
- Rick / MGF (rijden : nee)
-
Meer info : http://www.greatbritish.nl/site/programma.html
Nog een extra woordje uitleg van de organisatie :
Beste Club contactpersoon,
Nog even en dan vindt volgend zondag 12 mei Great British plaats. Zoals beloofd krijg je bij deze de plattegrond en per aparte mail de Clubautoticket.
Zoals je kunt zien staan de clubs op de Heineken Paddock (mgf.be = RA 05). De codes op de clubautoticket komen overeen met een plaats op de paddock (zie de plattegrond). We hebben zoveel mogelijk rekening gehouden met de eventuele opgegeven wensen. Als er iets niet klopt, laat dat dan aan ons weten.
Wij houden je aangewezen clubplek tot 11.00 uur gereserveerd. Zorg dus dat je er voor die tijd bent!
Plaats de Clubautoticket duidelijk zichtbaar achter de voorruit.
In de webshop kun je een gratis Entreeticket bestellen, dit ticket is geldig voor de bestuurder, eventuele passagiers betalen het reguliere tarief.
De Clubpaddock is geopend vanaf 07.00 uur!
Deelname Meguiar’s Concours d'Elegance
Clubleden die op de clubstand staan, kunnen natuurlijk ook meedoen aan het Concours d'Elegance. Dat gaat heel eenvoudig. Haal een inschrijfformulier op bij de Concours tent (Heinekenpaddock), waarna de auto gereden kan worden naar de Concours d'Elegance paddock. Deelnemen kan tussen 11.00 uur en 15.00 uur. De prijsuitreiking is vanaf 15.30 uur.
De Meguiar’s Concours d'Elegance is een onderdeel waar een onafhankelijke jury de auto’s kritisch jureert op allerlei punten. Hoe is de lak van de auto, afwerking, wielen en velgen en hoe is het totaalplaatje.
Circuitprogramma
Clubleden kunnen zich ook nog aanmelden voor Recaro Tracktime ( Vrij Rijden). Let wel, aanmelden hiervoor kan het beste online gebeuren.







