Ik ben heel benieuwd hoe de racer gaat bruno !




Maxime schreefColonIk zal normaalgezien aanwezig zijn met de SV-R, alsook 1x op circuit.
Hoeveel dB mag je maken op Zandvoort?


Maxime schreefColonIk zal normaalgezien aanwezig zijn met de SV-R, alsook 1x op circuit.
Hoeveel dB mag je maken op Zandvoort?

amnon schreefColonMaxime schreefColonIk zal normaalgezien aanwezig zijn met de SV-R, alsook 1x op circuit.
Hoeveel dB mag je maken op Zandvoort?
Dat is een hele goede vraag en het antwoord is verbazend moeilijk te vinden... Zandvoort kent een beperkt aantal geluidsdagen en dit is er niet een van. Ik hou het op 95 DB, maar zou niet verbaasd zijn al het er 10 minder waren... Maar als ze daar niet duidelijk over zijn...
CPZ noch de 402 of vrij rijden web sites geven er uitsluitsel over...
Waar hebben we het over, in jouw geval...?


Maxime schreefColonMomenteel 107 dB .. Maar als iemand mij kan vertellen op welke plaatsen ze meten op circuit, maak ik er absoluut geen probleem van!





Bruno schreefColonMaxime, heb je al geboekt ?






Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.