Zoals vele van jullie weten organiseren wij elk jaar een Dynojet. Helaas is het vorig jaar niet doorgegaan doordat we te weining aanmeldingen hadden. Nu wordt dit inmiddels alweer de 9e editie.
Elk jaar is er ook een beker te winnen voor de MPi met het hoogste koppel en de VVC met het hoogste vermogen.
Het is de uitgelezen mogelijkheid om eens te kijken hoeveel pk's je F/TF nu werkelijk heeft of om te kijken alles nog oke is met je F/TF. Wij huren zaterdag 25 mei de gehele bank af en dan kan je met je auto op de testbank. Je hoeft natuurlijk niet de hele dag te blijven, maar het is wel leuk om te zien wat de anderen voor een vermogen hebben en om natuurlijk weer even bij te praten.
Misschien voor de nieuwelingen onder ons, nog even uitleggen dat een dynojet zeker niet als doel heeft er een wedstrijdje van te maken (om het meest). Deze wedstrijd zit er enkel als extra funfactor in, maar dat de dyno tot doel heeft te checken dat elke wagen technisch in orde is. Een vinger aan de pols oefening dus. Een originele wagen (geen mods) heeft er dus wel degelijk veel baat bij om te kijken dat alles in orde is en als dat niet zo is, kan de oorzaak veelal ook achterhaald worden.
Op een bank zie je immers meer dan alleen maar vemogen en koppel. Een combinatie van deze, met het gemeten mengsel, laat je dikwijls al dan niet problemen zien en waar te zoeken.
Elke wagen die dus nog nooit op een bank heeft gestaan zou dus eigenlijk deze test moeten doen.
Wil je dus zeker zijn dat je wagen in goede conditie is, of indien je een kleine mod wil gaan uitvoeren of uitgevoerd hebt, moet je je zeker inschrijven.
Zaterdag 25 mei hebben we de hele dag de bank tot onze beschikking. We zullen met zo'n 11 auto's op de bank moeten, de kosten zijn dan 50 euro.
Het is bij Tovami in Goes. http://www.tovami.com
Let op: doordat er te weinig aanmeldingen waren vorig jaar, zijn we genoodzaakt om de volgende voorwaarde te stellen. De betaling vind nu vooraf plaats, dus als je aangeeft dat je op de bank wilt, krijg je een pb van mij met het bankrekeningnummer om de € 50,- over te maken. Indien je op de dag niet komt, dan heb je pech. Het forum is gratis en wij kunnen niet voor deze kosten opdraaien.
Je kunt natuurlijk ook gewoon langs komen om te komen kijken. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
De eerste post zullen wij up to date houden met de aanmeldingen en de betalingen.
Wie komen er:
1. Camiel
betaling ontvangen2. Amnon
betaling ontvangen3. Hubert
betaling ontvangen4. Chris (crazywolf)
betaling ontvangen5. Carl
betaling ontvangen6. Bruno
betaling ontvangen7. Guido & Katrien
Stefke
betaling ontvangen8. Eddy (vanspeed)
betaling ontvangen9.
10.
11.







