http://www.skylimitevents.com/events/fullevent/1354876459/open-pitlane-francorchamps.html
Of misschien gewoon kijken hoe anderen dat wel doen.
Hubert en ik zitten er aan te denken ook te gaan (lees eerder "heel misschien niet") ondanks het prijskaartje... 280 voor de middag en een 200 Euro voor de morgen (begon op 180, iedere keer dat ik kijk is het 10 Europ duurder, ik ga maar niet meer kijken
Voor mensen die niet durven met eigen auto maar wel een helm hebben, mijn bijrijder stoel is leeg...
Enige wat je nodig hebt is geen angst en een helm
En ik ga niet de Hollander uithangen, dat mag dan gratis. Moet ik wel ff een andere plek voor de camera verzinnen.. hmm...









