BUTTON_POST_REPLY 165 berichten
Rondrit Zuid-Limburg
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    Re: Rondrit Zuid-Limburg

    door ttdesign6 » ma okt 08, 2012 8:12 pm

    Zoals ook al op FB gezegd was er blijkbaar een gast die er niet mee kon leven dat een groep auto's stapvoets langs hem kwam rijden. Gevolg: hij begon te schoppen en te dreigen met als gevolg Geert-Jan die op een fout moment de grond van dichtbij zag en zijn enkelbanden scheurde en een hoop trammelant met de politie en die aso.Uiteindelijk is het semi goedgekomen. Geert-Jan mocht weer naar huis maar ligt voorlopig plat.

    Aan alle betrokkenen: Namens Geert-Jan even de vraag wie er allemaal een getuigenverklaring bij de politie heeft afgelegd. Hieronder evt even de volledige naam invullen. Bedankt!
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • luigi1515
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1786
    GeregistreerdCOLON vr feb 11, 2011 8:00 pm
    WoonplaatsCOLON Roermond

    Re: Rondrit Zuid-Limburg

    door luigi1515 » ma okt 08, 2012 8:24 pm

    Heb zojuist je bericht op facebook ontvangen Tom en lees het nu ook hier. Dat is lekker klote dan :(
  • Rob
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1965
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 6:39 pm
    WoonplaatsCOLON Sittard

    Re: Rondrit Zuid-Limburg

    door Rob » ma okt 08, 2012 8:31 pm

    Oh dear, wat is dat toch tegenwoordig. Vandaar dat jullie zo laat in Mechelen waren.
    Jammer dat zo iets nu weer moet gebeuren. En ook nog schade aan de auto van Benny?


    Ik had de route zo van dit forum via Tyre in de Tom Tom geladen. Gevolg was dat Tommie mij steeds rechtstreeks naar Mechelen wou sturen.
    Als ik van tevoren de route heb kan ik deze in Tyre aanmaken en dan zo naar Tom Tom laden. Werkte perfect bij de TDL

    Geert Jan, beterschap kerel dat we je weer gauw mogen tegenkomen. Benny laten we hopen dat het meevalt.
  • firefighter
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 317
    GeregistreerdCOLON za feb 06, 2010 6:02 pm
    WoonplaatsCOLON Beek en Donk, NL.
    CONTACTCOLON

    Re: Rondrit Zuid-Limburg

    door firefighter » ma okt 08, 2012 8:35 pm

    Dank je Tom voor de oproep.
    Zou het zeer op prijs stellen als de getuigen een pb sturen, zo blijven ze anoniem.
    Bij voorbaat dank,

    Groet,
    Geert-Jan
    MGF 1999 Anthracite
    viewtopic.php?t=9560

    MG Car Club Holland
    http://www.mgcarclub.nl

    HardTop, 15 inch V-spokes velgen met winterbanden, L.L.kit, walnut steering wheel,
    K&N Luchtfilter, 52mm gasklep, Toyosports stainless steel exhaust

    118HP/143 HP EXHAUST MANIFOLD + Empty-kat
  • Avatar gebruiker
    elton
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 221
    GeregistreerdCOLON za sep 09, 2006 8:47 pm
    WoonplaatsCOLON duffel

    Re: Rondrit Zuid-Limburg

    door elton » di okt 09, 2012 7:43 am

    Hoi

    We vonden het een zeer mooie rit uiteraard .Begin wat misgelopen maar rit leuk verder kunnen zetten tot het spijtige voorval natuurlijk !!
    Spoedig herstel uiteraard !!!
    volgend jaar weer van de partij

    Groetjes

    Elton , Evita , Fedo ( de hond)
    mg tf 1.8 vvc 160 pk x-power grey (rip)
    mg tf le 80 135 pk
  • Avatar gebruiker
    Marion
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 26
    GeregistreerdCOLON do maart 18, 2010 8:41 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel

    Re: Rondrit Zuid-Limburg

    door Marion » di okt 09, 2012 10:46 pm

    Hoi Tom

    Nog bedankt voor je mooie roadbook. We zullen deze zeker nog eens gebruiken.
    We troffen het zondag enorm met het mooie weer zo laat in het seizoen.
    De omgeving bij jullie komt dan goed tot zijn recht. De vergezichten als je over de mooie slingerende wegen rijdt, de rode appels aan de bomen. De kleurende herfstbladeren geven een mooie warme kleur als de zon erop schijnt. Ook de wegen tussen de bomen, afwisselend met velden, kleine dorpjes met vakwerkhuizen, mergelsteenhuizen en hoeves maken een leuk Limburgs plaatje. De lunchplaats bij restaurant Geulhof was een goede keuze, ik heb heerlijk gegeten en volop gelachen.

    Jammer, dat de onderbreking voor Geert Jan zo vervelend is afgelopen.
    Veel beterschap en een goed herstel gewenst!!!
    Jouw auto rijdt wel een stuk sneller dan die van mij, zo heeft elk nadeel dan ook weer een voordeel. Niet elke MGF of MGTF is gelijk in reageren op het gaspedaal.
    Maar jij hebt dan ook de nodige aanpassingen gedaan om te kunnen versnellen.
    MGTF 120- 2005 BRG HFF
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    Re: Rondrit Zuid-Limburg

    door ttdesign6 » wo okt 10, 2012 9:38 am

    Hoi Marion,

    Mooi om te zien dat jullie genoten hebben, daar doe ik het voor :mrgreen: Mijn plan voor komend jaar is om er een voorjaarsrit van te maken, als de natuur net opstart zeg maar. Jullie zijn dan uiteraard weer van harte welkom!
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • Avatar gebruiker
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357
    GeregistreerdCOLON zo okt 04, 2009 12:18 pm
    WoonplaatsCOLON Maasmechelen, België

    Re: Rondrit Zuid-Limburg

    door BlackFox » wo okt 10, 2012 10:09 am

    Rob schreefColonEn ook nog schade aan de auto van Benny?


    Helaas wel.

    Had voorgesteld aan Bruno dat hij eens met de S2000 mocht rijden om het gevoel te ervaren, hij stelde toen voor dat we ineens van sleutels zouden wisselen en dat we een deel van de rit met elkaars auto zouden doen. Bruno dus in mijne, ik in de zijne.

    Unieke kans voor mij ook, aangezien ik altijd al eens heb willen weten hoeveel extremer Bruno's F is in vergelijking met andere.
    Zo gezegd zo gedaan en het duurde niet lang voor Bruno met een smile in mijn auto zat en ik met een smile in zijne.
    Vervolgens hebben we elkaars auto goed kunnen vergelijken, totdat op de autostrade Bruno mij eens wou achterlaten door terug te schakelen en in het juiste toerentalgebied te komen. Nog voor hij dat kon doen liep het echter blijkbaar helemaal mis en hoor ik naast mij mijn eigen auto veel te hoog in toeren schieten gevolgd door een geratel van jewelste :(
    Pechstrook op en kijken wat er mis was, maar de motor wou niet meer aanslaan.

    Besloten om de auto dan maar tot bij mij thuis te slepen en de volgende dag naar de garage te brengen met Bruno's trailer.
    Dankzij Bruno, Tom en zijn neven heelhuids thuisgeraakt met de auto. Weliswaar met een serieus slecht gevoel (en niet alleen bij mij uiteraard).
    Bruno heeft dan samen met mij de volgende dag de auto bij de garage afgezet en daar staat 'ie nu te wachten voor herstelling. Schade viel op het eerste zicht al bij al mee, maar het kostenplaatje zal hoe dan ook niet zo geweldig meevallen.

    In ieder geval heeft Bruno me nu al zeer goed bijgestaan in het hele gebeuren en heeft hij ook heel wat van zijn eigen tijd opgeofferd om me te helpen.
    De auto wordt hoe dan ook hersteld en we geraken er vast wel uit.

    Tot overmaat van ramp echter, was ik de dag na de rondrit dus noodgedwongen met de MG onderweg en werd ik geflitst aan 120 waar je 70 mag :(
    Hopelijk ga ik hiermee nog wat geluk hebben met de tellerafwijking van de MG en ga ik net niet mijn rijbewijs kwijt zijn...
    1999 MGF 75th LE
    2001 Honda S2000
  • Avatar gebruiker
    Carl
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3916
    GeregistreerdCOLON vr aug 31, 2007 11:06 am
    WoonplaatsCOLON Deurne (Antwerpen)-België
    CONTACTCOLON

    Re: Rondrit Zuid-Limburg

    door Carl » wo okt 10, 2012 10:35 am

    Over de lente- editie van de toer :
    Als ik kan ben ik erbij !
    (hopelijk moeten we geen boksijzers en andere dingen meepakken, sorry , grapje)

    Nee serieus: de een zijn vrijheid houdt op waar de ander zijn vrijheid begint, allemaal waar, maar als je nog niet eens met een auto mag passeren of er komt een onnozelaar op je gezicht timmeren of wat dan ook dan zijn we ver heen.
    Ik mag dan nog hopen dat de persoon die dit allemaal veroorzaakt niet aan pillen of drugs hangt.
    Het zit grondig fout in deze maatschappij, het lijkt alsof je enkel plichten hebt tot je een afwijking krijgt, dan mag plots alles.
    Echt kavka had nog geweest dat jullie allemaal een boete kregen voor verstoring van de openbare orde ofzo.
    edit :
    Blijkbaar poste ik het topic een fractie later dan het bovenstaande, oeps.. sorry Benny om te horen dat je op deze manier miserie met je motor kreeg.
    Wat een miserie voor Bruno ook trouwens.....

    Misschien niet echt op zijn plaats, maar wie zei er ook alweer dat de F geen betrouwbare motor had ?
    MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
    MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
    todo: genoeg voor de volgende jaren .

    Save nature ! Drive a GREEN car!
  • firefighter
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 317
    GeregistreerdCOLON za feb 06, 2010 6:02 pm
    WoonplaatsCOLON Beek en Donk, NL.
    CONTACTCOLON

    Re: Rondrit Zuid-Limburg

    door firefighter » wo okt 10, 2012 11:13 am

    Jeetje Benny, das niet zo mooi. :?

    Ik verneem zojuist pas wat je zondag is overkomen. Kl..e zeg.
    Maar goed, beiden hadden we de prachtige rit liever anders zien eindigen!!
    Ik hoop dat het herstel van je prachtige S2000 niet al te lang zal duren en niet al te kostbaar gaat worden.
    Gelukkig had/heb je een deskundig team om je heen :wink:
    Tja, en dan ook nog "iets" te hard gereden...........
    Mag hopen dat km teller behoorlijk afwijkt!!

    Al met al, veel sterkte en succes gewenst. thumbsup
    MGF 1999 Anthracite
    viewtopic.php?t=9560

    MG Car Club Holland
    http://www.mgcarclub.nl

    HardTop, 15 inch V-spokes velgen met winterbanden, L.L.kit, walnut steering wheel,
    K&N Luchtfilter, 52mm gasklep, Toyosports stainless steel exhaust

    118HP/143 HP EXHAUST MANIFOLD + Empty-kat
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    Re: Rondrit Zuid-Limburg

    door ttdesign6 » wo okt 10, 2012 4:32 pm

    Even over je boete Benny, 120 waar je 70 mag. 120 in de F is bij mij een 113 op de gps zoiets. Daarbij flitsen ze pas vanaf een aantal km te hard. Je rijbewijs kwijt dus alvast niet, een donatie aan de staat dan weer zekers...
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • luigi1515
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1786
    GeregistreerdCOLON vr feb 11, 2011 8:00 pm
    WoonplaatsCOLON Roermond

    Re: Rondrit Zuid-Limburg

    door luigi1515 » wo okt 10, 2012 6:24 pm

    Klinkt niet al te goed dus...maar even afwachten. Wie weet krijgen ze wat geregeld!
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    Re: Rondrit Zuid-Limburg

    door ttdesign6 » wo okt 10, 2012 7:03 pm

    Fuck man! Succes!
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • Avatar gebruiker
    Bart-K
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 840
    GeregistreerdCOLON di aug 19, 2008 11:14 am
    WoonplaatsCOLON Steenbergen NB
    CONTACTCOLON

    Re: Rondrit Zuid-Limburg

    door Bart-K » wo okt 10, 2012 7:43 pm

    Da's slecht nieuws Benny, benieuwd wat Honda doet met je garantieclaim.
    '03 MG ZT 190+ -> my forever car!!
    '05 MG ZT 330 -> because, why not?
    '03 MG ZS 180 -> tracktoy

    You can be a child once, but immature all your life...

    https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland/
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Re: Rondrit Zuid-Limburg

    door Andros » wo okt 10, 2012 8:30 pm

    Zo, kleine selectie gemaakt uit de foto's die ik getrokken heb, ik upload ze even in de gallery:

    http://www.mgf-tf.com/gallery2/v/people ... burg+2012/

    Kan eventjes duren voor alles er in staat, in de loop van de avond/morgen/komende maand is alles te zien :)
    De nachtspotter!
BUTTON_POST_REPLY 165 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten