Hallo allemaal,
Hier nog even een duidelijke opsomming voor komende zondag:
Aanvang: 11.00u
Verzamelpunt: Parkeerterrein Jumo supermarkt: Markt 20 postcode: 6438 HB Oirsbeek
Vertrek: rond 11.30u
De route:
Zoals gezegd beginnen we in Oirsbeek en rijden we richting heuvelland. Via allemaal binnenwegen rijden we er naartoe aangezien dit veel leuker is dan de snelweg op te gaan richting het heuvelland. Zie de link om het eerste gedeelte van de route te bekijken tot de lunch.
https://maps.google.nl/maps?f=d&source= ... 18&ie=UTF8Het eerste gedeelte is ongeveer 54km lang. Er zitten zowel snelle als langzame stukken in, maar ik heb vooral zoveel mogelijk mooie wegen gezocht (en ook heel veel moeten overslaan, maar dat voor volgend jaar). Het eindpunt, dus waar we eten is iets anders, bij Camerig in de buurt. Ik had jullie graag naar ''Het heigend hert'' meegenomen. Een geweldige locatie om te eten, maar gezien het Oktober Fest een no-go.
Na de lunch vervolgen wij onze weg, zie de tweede link.
https://maps.google.nl/maps?f=d&source= ... 11&ie=UTF8Opnieuw is deze route ongeveer 54 kilometer, maar dit is dan wel weer tot helemaal terug in Oirsbeek. Eens de rit in de heuvels ten einde loopt lijkt het me leuk om met z'n allen nog ergens te stoppen voor foto's en een biertje.
Gisteren (05-10) heb ik de route bijna helemaal gereden om te kijken of er nergens omleidingen zijn en of de wegen goed genoeg zijn. Opzich overal prima al zijn er natuurlijk stukjes waar de vastheid van schroefjes even wordt getest
Opkomst: tot nu toe hebben we 11 wagens die zeker komen (ze staan niet allemaal op de lijst) en nog steeds een paar ov-tjes. We zien zondag wie er daarvan nog komt. In ieder geval een geweldige opkomst!
Weersvoorspelling: Zon met wat bewolking, weercijfer een 9 en een aardige temperatuur voor de tijd van het jaar. Perfect dus!
Zo, voor zover de update. Het is mijn eerste ''grote'' rit die ikzelf organiseer, ik hoop dat ik het roadbook en alles eromheen zo goed mogelijk gemaakt en gepland heb en ik heb er zelf alvast erg veel zin in.
Tot zondag!
Mijn garage telt 1050 plaatsen...
MG TF 135
Flying Dutchman